Κι όμως τα αρώματα έχουν σημασία για το ξενοδοχείο σας.
Ως ιδιοκτήτης ή διαχειριστής ενός τουριστικού καταλύματος, γνωρίζετε ότι η δημιουργία μιας φιλόξενης και οικείας ατμόσφαιρας είναι το κλειδί για την προσέλκυση και τη διατήρηση των επισκεπτών.
Το άρωμα είναι ένας βασικός παράγοντας στο αισθησιακό μάρκετινγκ που μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη, από τη στιγμή που περνούν την πόρτα του καταλύματος μέχρι τη στιγμή της αποχώρησης.
Η όσφρησή μας είναι στενά συνδεδεμένη με τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις μας. Ένα συγκεκριμένο άρωμα μπορεί να προκαλέσει θετικά συναισθήματα, να δημιουργήσει μια αίσθηση χαλάρωσης και ακόμη και να προκαλέσει αναμνήσεις προηγούμενων εμπειριών. Χρησιμοποιώντας στρατηγικά το άρωμα στο ξενοδοχείο σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια φιλόξενη και αξέχαστη εμπειρία για τους καλεσμένους σας που θα συνδέσουν με το κατάλυμά σας.
Όταν πρόκειται να προσθέσετε άρωμα στο ξενοδοχείο σας, υπάρχουν δύο βασικές επιλογές, τα αρωματικά κεριά, και τα αρωματικά χώρου.
Τα αρωματικά κεριά είναι μια κλασική επιλογή που μπορούν να προσθέσουν ζεστασιά και ατμόσφαιρα σε έναν χώρο. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα χαρακτηριστικό άρωμα που θα θυμούνται οι επισκέπτες και διατίθενται σε διάφορα μεγέθη και στυλ για να ταιριάζουν σε κάθε διακόσμηση. Ωστόσο, τα κεριά απαιτούν ανοιχτή φλόγα και πρέπει να παρακολουθούνται και να αντικαθίστανται τακτικά.
Τα αρωματικά χώρου προσφέρουν ένα σταθερό και ομοιόμορφο άρωμα στο χώρο. Διατίθενται επίσης σε μια ποικιλία από αρώματα και στυλ για να ταιριάζουν σε κάθε διακόσμηση. Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε μεγάλα αρωματικά χώρου που διαρκούν έως ένα έτος.
Αφού αποφασίσετε εάν θα χρησιμοποιήσετε αρωματικά κεριά, αρωματικά χώρου ή το συνδυασμό τους στο κατάλυμα σας, στη υποδοχή και στα δωμάτια, είναι σημαντικό να επιλέξετε το κατάλληλο άρωμα για το ξενοδοχείο σας. Το άρωμα πρέπει να αντικατοπτρίζει την επωνυμία σας και την εμπειρία που θέλετε να δημιουργήσετε για τους καλεσμένους σας.Ένα παραθαλάσσιο ξενοδοχείο μπορεί να επιλέξει ένα άρωμα που παραπέμπει σε εξωτικές διακοπές όπως η καρύδα Καραϊβικής ή το μάνγκο δημιουργώντας μια αίσθηση χαλάρωσης, ενώ ένα πολυτελές ξενοδοχείο μπορεί να επιλέξει ένα άρωμα που είναι πιο εκλεπτυσμένο όπως για παράδειγμα το Black Orchid ή το άρωμα Tobacco Vanilla. Επιπλέον, σκεφτείτε την επίδραση του αρώματος στη συμπεριφορά των επισκεπτών. Μελέτες έχουν δείξει ότι ορισμένα αρώματα μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση, να αυξήσουν τη χαλάρωση και ακόμη και να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο ξενοδοχείο σας.
Για παράδειγμα, η λεβάντα έχει αποδειχθεί ότι προάγει τη χαλάρωση, ενώ τα αρώματα εσπεριδοειδών μπορούν να προάγουν μια αίσθηση ενέργειας και αναζωογόνησης.
Η ενσωμάτωση αρώματος στο ξενοδοχείο σας είναι ένας απλός αλλά ισχυρός τρόπος για να βελτιώσετε τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη. Επιλέγοντας το σωστό άρωμα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια φιλόξενη και αξέχαστη ατμόσφαιρα που οι επισκέπτες θα συνδέσουν με την επωνυμία σας.